dimecres, 14 de setembre del 2016

Benvingut setembre





Aquest cap de setmana tinc la primera cursa de la temporada. La Vallhonesta a Sant Vicenç. Ja us explicaré la experiència.


Aquest circuit ja el vaig fer al juliol i va ser nocturna, diumenge serà al mati. A veure com anirà. :-)


El setembre normalment, convida a canvis, nous reptes, noves ilusions...

Almenys jo, sempre tincs al cap noves iedees, hem passa igual després del Nadal, suposo que al venir d'uns dies de vacances, m'acostuma a passar això.

Comença setembre amb entrenaments mes intensos, mes personalitzats, amb mes constancia, tot per un nou objectiu...LA MARATÓ.

Jo he triat la de Barcelona, això vol dir que hem de fer mes i mes km.

Agost ha servit per descansar, però no he parat de córrer. He sortit dos cops per setmana com a mínim. A passar-ho be!

I ara a a entrenar amb ilusió. Que tinc un caledaris super ple de curses.