dilluns, 19 d’octubre del 2015

Feliz con mi tejana nueva


Hoy os enseño mi nueva falda tejana, compra del Shopping Night. Siii solo esta falda! La verdad que cuando hay estos eventos, no suelo pensar en comprar, pienso en dar un paseo, ver el ambiente y poder ver gente que no acostumbro ver habitualmente. Mira soy así:-P
Y la falda se vino conmigo, hacia días que la veía, pasaba con clientas y me llamaba la atención, pero, no acababa de dar el paso, y ese día entré para enseñarle a mi asesor personal (marido) y sin dudarlo me dijo quédatela te queda muy bien y eso hiceJ


Avui us ensenyo la meva faldilla texana nova, compra del Shopping Night. Siiii només aquesta faldilla! La veritat, que quan vaig a aquests esdeveniments, no penso en comprar, penso en veure l’ambient i poder veure gent que no veig habitualment: Mira soc així:-P

I la faldilla me la vaig comprar, feia dies que la veia al passar amb les clientes, però no m’acabava de decidir, i aquella nit vaig entrar per ensenyar-li al meu assessor personal (marit) i sens dubte hem va dir que me la quedes que hem quedava molt be i això vaig ferJ







Camisa SheIn
Faldilla Zebra (botiga local) New
Sabates i bossa (new) Zara
Collaret Dayaday

1 comentari:

REBECA ha dit...

Es muy mona es verdad,

Feliz semana

http://ammbyrebeca.blogspot.com.es/