dimecres, 29 de juliol del 2015

Vestido oriental





No me puede gustar más este vestido que me regaló una muy buena compañera y amiga Laura. Al principio dudaba, nunca había tenido un vestido de estas características, pero al probármelo quedé prendada, me gusta cómo me queda y me siento cómoda y estiliza la figura.
Le llamo vestido oriental, porque es la impresión que me dio cuando lo vi:-P


No hem pot agradar mes aquest vestit que hem va regalar una molt bona companya i amiga Laura. Al principi dubtava, mai havia tingut un vestit d'aquestes característiques, però al posar-me'l, vaig quedar meravellada, m'agrada com hem queda, m'hi sento còmode i estilitza la figura.
Li dic que es un vestit oriental, perquè es el que vaig pensar al veure'l:-P





Vestit Ines Beneth
Clutch i sandàlies Zara