dimarts, 20 de gener del 2015

Foreo Luna


El dia després de reis m'arrivava el famós Foreo Luna, un innovador sistema de neteja i anti-edat.


Feia temps que m'ho pensava, jo estava utilitzant el raspall de Olay i estava encantada, per això hem vaig fer un tip de buscar opinions, i perquè no arriba Nadal i mel porten els reis:-P.

Avui fa just 2 setmanes que l'utilitzo i estic encantada, s'utilitza dos cops al dia, al matí i el vespre. 

T'ofereix una neteja facial profunda gràcies a la seva tecnologia T-Sonic i a mes a mes anti-edat per les pulsacions que emet de baixa freqüència.

Segons el tipus de pell, hi ha 3 tipus disponibles, el de pell mixta (blau), pell sensible (rosa) i pell ultra sensible (blanc).


El tractament consisteix en un minut de neteja facial per costat dels filaments de silicona amb el sabó o netejador que fas servir habitualment, i et va avisant per anar canviat de zona. Es posa en pausa perquè, t'esbandeixis i eixuguis la cara i per l'altre costat 1 minut a uns punts concrets. En total 2 minuts al mati i 2 minuts al vespre, son suficients per notar els efectes d'aquest aparell.