dimarts, 9 de setembre del 2014

El meu top llencer nou



Bons dia! Primer de tot compartir amb vosaltres que avui és un dia especial. Fa 10 anys que hem vaig casar i 16 anys que estic amb la meva parella, això no passa cada dia, oi?

Per això un look dels que més m'agraden:-)

La setmana passada us ensenyava aquest look per IG, avui ensenyo el look amb mes detall.

Aprofitant que estava força morena i les temperatures acompanyen, vaig optar per aquests shorts, amb aquest top llencer, que es una passada i quimono amb serrells, tot de nova temporada.

Aprofitant aquest look un altre consell que donaré avui, es que les cuixes a vegades les tenim amples, una manera de dissimular-les que els shorts siguin amples, i com he dit altres vegades un taló ens farà la cama més estilitzada, espero que us serveixi d'ajuda...



















Top i quimono Actual
Shorts Stradivarius
Sabates Zara 
Cluth Black Princess