dilluns, 1 de setembre del 2014

Complements: color plata o daurat



Avui setembre!!! Quan es publiqui aquest post encara estarem a Fuerteventura. No tardarem gaire a arribar a casa.

Tornem a la normalitat, s'han acabat les vacances.Demà a treballar!

Tot i que jo, no puc portar masses anells, ni braçalets, pel meu treball, els collarets m'encanten, com podeu veure de totes mides, grans, petits, tan és tots m'agraden :-P

Pels complements jo segueixo unes pautes, que avui explicaré.

Jo fins avui tant portava plata com daurat, però des del taller de colors, si us hi fixeu només porto plata. Segons l'estació que perteneixem, pel color del cabell, la pell, els ulls, tenim una paleta de colors.

Jo soc hivern i per tant hem queden be o aporten llum al meu rostre els plata.

Quan porto un collaret molt vistós, o gran, hem trec les arrencades o hem poso arrecades petites com a la primera foto, i vigilo a no portar masses braçalets, o anells. La intenció: no semblar un arbre de nadal.

Sinó portem collaret o es discret, podem portar braçalets mes vistosos.

Tinc cura a no barrejar complements daurats amb plata, no m'agrada.

Vols saber si t'afavoreix mes el plata o el daurat? Vols saber a quina paleta de colors pertanys? Posat amb contacte xustorra@gmail.com

I hem poseu seguir per instagram @xustorra

Us deixo amb part dels meus complements...


Black Princess
Black Princess

Actual
Sheinside
Nèlida Casas

Black Princess

Black Princess

El Taller Manresa

Black Princess

Black Princess

Black Princess

Sheinside

Actual

Black Princess

Black Princess

Actual

Black Princess

Sheinside

Black Princess

Nèlida Casas


Black Princess

Black Princess

Black Princess

Com podeu veure predomina el plata:-)