dimarts, 16 de setembre del 2014

Com una princesa



Bon dia! Ja som dimarts...

Anomeno així aquesta entrada, perquè així hem sentia dissabte, com una princesa!

Com ja us vaig dir la setmana passada per les xarxes socials, el dia 9 va fer 10 anys que ens vam casar:-)

I el dissabte ho vam celebrar, vam col·locar els nens i a celebrar-ho!

10 anys no es celebren cada dia, i espero celebrar-ne molts mes!

Vaig triar un look diferent, un look amb faldilla de tul, fa almenys mig any que la tinc. La vaig comprar per un casament, a última hora vaig canviar de plans i es va quedar sense estrenar. És d'aquelles peces que tinc clar que m'agrada, però per portar-la no trobes mai el moment. I finalment ja he trobat el dia!

Per un dia especial, un look especial o diferent! :-P

Us deixo amb les fotos...








Faldilla Sheinside
Top Actual
Sabates i cluth Zara
Americana Stradivarius

Que us semblen les faldilles de tul? Teniu faldilles de tul?