dilluns, 16 de juny del 2014

Nit de sopar



Encara fa fresca a les nits, jo personalment no hem posaré faldilles fins que pugin les temperatures. 

Aquesta es la meva opció per un sopar a casa d'uns amics, sense opció d'anar enlloc després del tiberi. Fer unes copes després de sopar insitu i a casa que l'endemà tenim els nens. Per tant no podem fer excessos ni anar a dormir massa tard :-)

Vaig triar aquest top vist aquí, que va tenir molt èxit, va agradar molt, es de l'actual. Aquest jeans son de fa anys, però aquest any els he tunejat, uns estrips al genoll, l'han convertit en els millors texans del meu armari. I estrenava sabates, regal de la meva mare feia uns mesos!

La jaqueta també te molts i molts anys, la vaig comprar per anar a un casament i aquest cop amb la neteja de l'armari, ha tornat se ser un bàsic important!