dimecres, 26 de març del 2014

Tupperware I



Avui parlaré d'un tema completament diferent, no parlaré ni de moda ni de bellesa, ...parlaré de cuina, un altre tema que m'agrada. 

La meva inquietud pel bon menjar ha fet que m'alies amb el tupperware, que m'ajuda al dia a dia per poder elaborar menús saludables, equilibrats i ràpids, sense embrutar masses estris.


La Sabina és distribuidora de Tupperware, a més la meva tieta, que fa que encara hem dongui mes confiança el producte.


Varis dies a la setmana es fan reunions, on aprenem a cuinar. Jo hi vaig algun dimecres, dia que acostumo a tenir festa.






Després de veure les ofertes, molt interessants, observem com es fan unes ametlles torrades amb 3-4' al microones....




I uns espaguetis a la carbonara.





Tot seguit ho provem, bonissin, la veritat que t'anima a comprar!






Jo tinc un munt de coses, i les utilitzo a diari, la setmana que ve us ensenyaré els estris que més utilitzo.

Us animeu? Es pot anar a les reunions sense compromís! Jo m'ho passo genial!

Podeu contatctar sense compromís per demanar informació a sabina.ribera@facebook.com o al telefon 609 678 342.

1 comentari:

sab. ha dit...

Repassant avui el teu Bloc.....

Els tallers de cuina, ara els podem fer a casa teva. Si estàs interessada, pot ser personalitzat o amb alguna amiga, com prefereixis.

Sabina, la tieta de la Xus!!
609678342