divendres, 10 de gener del 2014

Regals de Nadal

Avui us ensenyaré part dels meus regals d'aquestes festes.

Dies de moltes celebracions, desprès de Nadal, celebro el cap d'any i el meu Sant i després Reis.

Aquest any vaig demanar als reis bellesa, però també m'ha portat coses materials...

Un dels mes divertits... Aquesta infermera totalment personalitzada (fofuchas). Es molt original.


Bolso (que el vaig rebre uns dies abans).


Bufanda circular


Pulseres plata amb el nom dels meus nens. I una altre amb un trèbor per donar-me molta sort!





Unes arrecades.


I una gran sorpresa que no m'esperaba... hem va fer molta il·lusió ja que sóc fan del programa, sobretot del Jordi Cruz. 



No puc demanar des més per aquest 2014, només MANTENIR la família, la salut i els amics!!


Si us interessa alguna fofucha personalitzada, només cal que us poseu en contacte a 639 515 031 (Belen), aquí teniu altres models, es pot fer qualsevol ofici, amb el tret que més us interessi, cada nina és única, ideal per fer un regal, t'animes...