dimecres, 8 de gener del 2014

Per rebaixes serenitat!





1, 2, 3, REBAIXES.....

Començar rebaixes el dia 7 de gener ha passat a la història, exceptuant Inditex, el Corte Ingrés i pocs més, molts comerços ja han començat rebaixes abans de reis.

Jo, encara que no us ho cregueu, no sóc gaire fan de les rebaixes, normalment per aquestes dates ja tinc tot el que necessito, perquè si m'espero, m'arrisco a no trobar la talla, el color, o simplement ja no hi ha ni rastre d'aquella peça que tant m'agradava.

Per evitar fer compres compulsives i innecessàries, cal pensar què necessitem? quina peça ens convé per combinar aquells pantalons o faldilla de l'any passat o que ens hem comprat a principi de temporada? i encara no hem trobat amb què combinar-la.

O aquella peça que la trobàvem cara, ara es el moment de buscar-la, tot i el risc de que ja no hi sigui, però per intentar-ho...

Aquest anys m'ha donat pels daurats, daurat i negre és una de les combinacions estrella d'aquesta temporada, aquesta faldilla hem va semblar atractiva i el cluth a joc encara millor. I m'ha permès treure aquest jersei bàsic de l'armari que ni el recordava...





Tot el look (jersei, faldilla, sabates i bolso) Actual

Similar:
16,95€
34,90€
19,95€