dijous, 23 de gener del 2014

Avui fa 1 any!



Avui fa un any vaig fer un cop de cap i endinsar-me en el meu blog. Al principi experimentant com funcionava la tecnologia blogger, i de mica en mica me'n vaig anar donant forma a aquest espai d'idees!

No era fàcil, un blog en català no tenia massa sortida, mica en mica vaig anar afegint traductor, subscripcions i cada cop més visitants, més seguidors, visitants d'arreu del món, gent demanant consells, fidels que hem segueixen dia a dia, fan mantenir ganes de continuar endavant!

Vaig iniciar en el món de la moda amb 14 any, estudiant disseny, tall i confecció, només hem va servir per dissenyar-me vestits i porta'ls a terme. 

Ara fa 3 anys vaig fer realitat la il·lusió d'estudiar Personal Shopper, però els nens, la feina, etc, no hem permetia dedicar-m'hi el que voldria i avui fa 1 any vaig començar a transmetre els meus coneixements, visions de la moda...

Un dia vaig pensar... Amb el que m'agrada la roba i jugar amb les combinacions, tot el que llegeixo, etc. perquè no transmetre-ho a la gent i donar idees a les lectores?

Avui puc dir que he fet un somni realitat, i tot gràcies a vosaltres..,

GRÀCIES, GRÀCIES I MIL GRÀCIES...

Moments del blog...