divendres, 28 de juny del 2013

Descobriments!


1. Fa unes setmanes he descovert el Sistema de neteja professional de Olay.
Consisteix amb un raspall elèctric, que juntament amb el sabó exfoliant neteja la pell amb profunditat, es pot utilitzar amb qualsevol altre sabó o exfoliant.


M'ha sorprès, al cap d'uns dies notes la pell, molt mes fina i suau. Una passada!

Pensaba que seria agressiu i realment es suau, un cop utilitzat notes la musculatura de la cara relaxada, i tot seguit hem poso aigua d'avena com a tònic.

Es pot fer servir també a la dutxa .


Te dues velocitats, la mes forta per la cara i la suau per coll i escot.

El massatge relaxa la musculatura facial i atenua les línies d'expressió. I fa que la pell envelleixi mes lentament.

M'ha costat 38,99€ a la perfumeria If. Hi ha recanvis del raspall, que hem van dir que valia uns 15€ aproximadament i el sabó exfoliant que et recomana Olay val 5,80€.


2. Xampú Unique One:


Me'l va recomanar la meva perruquera de tota la vida. 

I realment he decidir que es una passada. Jo tinc el cabell sec i a l'hora gras a les vores de la cara perquè tinc la pell molt grassa, per tant he d'anar molt en compte amb el xampú que utilitzo.

Aquest hem va de fàbula, no fa falta ni condicionador pel cabell. 

L'inconvenient es que no fa espuma i això es el que li trobo a faltar, però el cabell queda sedós i brillant.
Te 10 efectes reals: 


Es deixa reposar uns 2' com un condicionador i a esclarir!

3. Un altre descobriment, es aquest oli perfecte pel cabell danyat! 


Mel poso a les puntes, i espectacular. Retarda el procés de obrir-se les puntes. Amb poca quantitat n'hi ha prou.

Pensaba que al ser un oli el cabell quesaria gras, pero no queda perdecte.