dimecres, 23 de gener del 2013

Hola



Fa temps que estic pensant en obrir aquest blog, per poder ensenyar a la gent que m'envolta els meus coneixements i manera de viure i veure la moda i la bellesa.

Que quedi clar que soc personal shopper, però no m'hi dedico. Paral·lelament a la meva professió de més de 10 anys d'evolució, s'ha anat creant una adicció a llegir diàriament publicacions, visites a blogs de moda i passejos periòdics a botigues per estar al dia del que es portarà cada temporada.
I sobretot l'afició d'aconseguir roba i complements a preus molt assequibles.

També m'agrada molt el tema de bellesa relacionat amb productes de maquillatge, cremes, etc, he fet varis cursos i finalment també he aconseguit trobar productes econòmics que van perfectes sense haver de gastar grans fortunes.

El fet de visitar diàriament infinitats de blogs sobre moda, m'ha cridat l’atenció que tots son en castellà i anglès, i d'aquí sorgeix la meva iniciativa de crear un blog en català.

Si hi ha dubtes demaneu, intentaré parlar de manera senzilla i clara, amb vocabulari col·loquial.

També he dir, que soc completament nova amb el tema dels blogs, vull dir amb això, que possiblement hi hagi algun error, errors que aniré polint al llarg de les publicacions. S'accepten suggeriments!

En breu escriure la meva primera entrada......


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola, shopper! molt bona idea.

Jo que sóc anti.shopper, m'anirà molt bé estar al dia de les últimes novetats!!!

Petons


Rosa

xustorra ha dit...

Molte gracies petonets

Anònim ha dit...

Hola wapi... por fin puedo escribirte, espero que tengas mucha suerte en esta nueva andanza. Ya sabes que somos tus fans num. 1. Besitos.
Angeles

Anònim ha dit...

Xuseta!!! una altra fan... estaré "al loro" a les teves publicacions.. un petonet!!!!